V Ústí nad Labem, 26. listopadu 2020. Ke změně názvu společnosti z ADLER Czech na MALFINI přistupuje od 1. prosince tuzemský lídr na trhu reklamního textilu a pracovních oděvů. Po rebrandingu značek, který se nesl ve stejném duchu transformace, tak firma definitivně opouští svůj původní název, který držela od svého založení v roce 1999.

„Právě na úspěšně dokončeném rebrandingu značek, který se dotkl nejen evropských zákazníků, ale také asijských obchodních partnerů, jsme si ověřili sílu, velikost, stabilitu i význam naší společnosti. Tento pozitivní výsledek nyní využíváme k završení tak významné změny, jakým je nový název firmy,“ říká k přejmenování společnosti její statutární ředitel Radek Veselý. Druhým faktorem je rovněž obchodní rozvoj českého výrobce reklamního textilu na západní trhy, který brzdí legislativní procesy ve vlastnictví ochranných známek konkurenční společností.

Každá podobná změna je pro daný subjekt náročnou záležitostí z pohledu komunikace i finančního zatížení. Společnost s novým názvem MALFINI, a.s. má určité výhody díky stabilnímu charakteru loga – typicky černé siluetě orla, druhým faktorem je obchodní model B2B. „Průzkumem mezi zákazníky jsme si ověřili, že především symbol orla je pro ně synonymem kvality našich produktů i služeb,“ vysvětluje marketingová ředitelka firmy Martina Weberová. Navíc už při rebrandigu značek byl intenzivně komunikován překlad obou slov adler a malfini jako zajímavá jazyková hříčka: oba výrazy lze do češtiny přeložit jako orel. Zatímco adler je z němčiny, slovo malfini znamená orla v kreolštině. Firma tak může směle transformovat slogan své první kampaně „Značka se mění, orel zůstává“ na „Název se mění, orel zůstává“ a roztáhnout křídla do světa.

Společnost MALFINI, a.s. (dříve ADLER Czech, a.s.) se sídlem v Ústí nad Labem je středoevropským lídrem na trhu značkového reklamního textilu a předním dodavatelem v dalších zemích Evropy s důrazem na společenskou odpovědnost. Ve svém portfoliu má i segment pracovních oděvů. Společnost nabízí přes 300 různých produktů. Charakter obchodního modelu firmy je výhradní B2B založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a nově také holandské firmy Tricorp, i bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma už takřka ve 30 evropských zemích. Roční celkové tržby ve výši téměř 1,4 miliardy korun jsou výsledkem práce víc jak 320 zaměstnanců. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje kapacitou větší než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti Malfini podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality OEKO-TEX Standard 100.                                                                                         

Více na www.malfini.com

 

Kontakt:
MALFINI, a.s.
Marie Logrová, PR manažer
Oblouková 391, Ústí nad Labem 403 40
GSM: 731 452 069, marie.logrova@malfini.com